Yabancı Kıza Türkün Gücünü Gösterdim

Merhaba seks hikaye okuyucuları;
Sosyal Medyayı aktif olarak kullanıyorum. İsmim Kenan 22 yaşındayım. İstanbul’da yoğun turist olan bölgesi Sultanahmet’te yaşadığım seks hikayemi anlatacağım. Türk kültürünü seven Thailand’lı latin bir kadın ile Sosyal Medya da arkadaş olmuştuk. Kadın tam bir afet ayrıca ülkesinde modellik yapıyor. Kadının adı Angel idi. Angel ara sırada Türkiye’yi ziyaret eder ve Türk yemeklerinin hayranıdır.

Angel ile muhabetimiz artmıştı. Bana herşeyini anlatıyordu. Bu arada ingilizce ile anlaşıyorduk. Seks hayatının çok canlı olduğunu ve Türkiye’ye seks deneyimi içinde geliyormuş. İstanbul tatilinin ardından Antalya’ya gidiyormuş. İstabul’da bazı clup lardan bulduğu seks partneri bile varmış. Ben ona seni sevebilecek insanlar ile seks yapman daha iyi olur. O da benim ile seks yapabileceğini söyledi. Sultanahmet’e gelince onu otel odasında siktim. Yabancı bayanla seks daha farklı ve tatlı oluyordu. Yabancı kadını tatmin etmek için daha çok kasıldım. Onu daha sert siktim. Siz Türk Mukemmel seks yaptığımızdan bahsetti.

Angel ile seks hikayemiz şöyle başladı onu arabamla Atatürk havalimanından aldım. 172 boyunda manken gibi bir kız kendisi. kısa bir mini etek giymiş üzerinde göğüs dekolteli bir bluz vardı. İlk gördüğümde ona sarıldım. Yanağından öptüm. Çantasını alıp arabaya geçtik. 40 dakika da otelin oraya geçtik. Aç olmadığını uçakta atıştırdığını söyledi. Beraber odaya çıktık. Kız biraz terlemişti jakuzi de masaj yapayım sana dedim. Kız kendi soyundu ve jakuziye geçti ben de tamamen soyunup yanına geldim. Vücuduna rahatlaması için masaj yapıyordum. Beni beklediğinden daha yakışıklı bulmuş. Bu da benim hoşuma gitti. Yavaş yavaş öpmeye mıncıklamaya başladım. Çok güzel gülüyordu. Yabancı biri ile seks farklı bir deneyimdi.

Jakuzi de öpüşmeye ardından sikişmeye başladık. Kurulandık yatak sikişmeye devam ettik. Tüm pozisyonlarda seks yaptık. Anal da istedi onu da yaptım. Sonra 1 hafta boyunca her güs sikiştik. Şuan ülkesinde ama hala bağlantımızı koparmadık. Geldiğinde tekrar benimle sikişmek istediğini söylüyor.