Otobüste Atarlanan Kızların Ateşlerini Söndürdüm

İş yerim Ankara’da fakat ailem İstanbul’da olduğu için hafta sonları güzel havalarda araba ile gidiyorum yine böyle bir zamanda dönerken gece saat 11 de Bolu’da mola verip yemek yiyordum o ara bir otobüs yanaştı dumanlar içinde motorunun arıza yapmış piston patlatmış gidemiyor.bir anda ortalık karıştı yolcular en az 2 saat veya daha fazla bekleyeceklerdi bu arada karşı masama iki valizi olan iki bayan oturdu düşünceli bir şekilde yarın imtihana yetişemeyeceğiz diyorlardı moralleri çok bozuktu bende yanlarına gidip geçmiş olsun dedim bana önce cevap vermedi sonra dedim ki özel arabamda iki kişi gelebilir Ankara’ya deyince nasıl sevindi hemen elimi sıktı elleri çok hafifti birisi nesrin öteki arzu idi ikisi de 33 yaşında öğretmen saate baktım 11 – 3 saate gideriz dedim tamam dediler ve yola çıktık nesrini öne aldım arzu arkaya bindi sakın uyumayın dedim nesrine yoksa bende uyurum dedim tamam dedi başladı hayat hikayesini anlatmaya bir baktım arzu arkada uyumuş nesrine dönüp bana yaslanarak uyuya bilirsin dedim başını benim koltuğa koyup uyudu. Ankara’ya gece 2 de girdim uyandırdım bana bizi bir otele bırakırsan memnun oluruz dedi benim evim müsait yalnız yaşıyorum korkmayın yemem sizi dedim.peki deyip güldüler yalnız bir şartla yemekleri siz yapacaksınız bende sizden para almayacağım dedim nesrin sana çok borçlandık nasıl öderiz bunları deyince bende önemi yok dedim. sabah erken kalkıp kahvaltı hazırladım uyandırdım saat 8 gibi 9,30 imtihan varmış yetişiriz dedim.neyse giyinip çıktık evin iş cep telefonlarını verdim her hangi bir şey olursa arayın dedim ve bırakıp ise gittim akşam 5 de eve geldim oturuyorlar idi sonuçların 3 gün içinde belli olacağını rahatsız etmeyelim ben de olur mu öyle şey kalmanız daha iyi olur benim için dedimo arada arzu öyle bir oturmuş ki her şeyi meydanda içinde hiç bir şey ve yok altında kilotda yok yemekler yedikten sonra bulaşıkları nesrin yıkıyordu bu arada arzu iki kahve yapıp yanıma geldi karşılıklı içtik birden bacaklarını açıp amcığını bana gösterdi bana burası çok yanıyor söndür deyince alıp yatak odasına gidip direk kalkık bir vaziyette kuru kuru soktum vıcık vıcık dı dibine kadar girdi on dakika pompaladım ağzına aldı yalayarak kaldırdı arkasını döndü götten yap dedi tükürükleyip soktum bas bas bağırıyor durmak yok dedim git gellerden sonra boşaldım kalkıp banyoda yıkanıp salona geçtim nesrin arzunun ateşini düşürmüssün benimkini ne zaman yapacaksın deyince sen iste olur dedim. 11 gibi yatağa nesrinle beraber yattım harika sevişiyordu tam bir profosyenel gibi çok tazyikli ağzına boşaldım ve bu arada nesrine aşık oldum benimle kalmasını istedim kabul etmedi her zaman sikebilirsin İstanbul’da dedi 3 gün işe gitmedim evde kilotsuz gezdiler sikim kaktıkça hangisi yanımdaysa onu siktim tam 5 kilo verdim ama nesrinin amı başka onları yolcu ettikten sonra her hafta uçakla gidip iki gün iki veya üç kız oluyorlar hepsini yapıyorum bazen kızlardan habersiz uçakla nesrini Ankara’ya getirtip iki gün hiç yataktan çıkmıyorum nesrine asık oldum istifa ettirip Ankara’ya aldırdım her gün seks yapıyoruz.